Vinterkräksjukan på en liten

voltis

Trådstartare
Jag och sambon har drabbats av vinterkräksjukan :crazy:, inte kul!
Nu är vi dock på bättringsvägen vilket är skönt, vår dotter (15mån) var måttligt road av att vi inte orkade leka och stoja som vanligt :grin:

Undrar dock om hon också fått en släng av ngt virus nu, då hon är väldigt väldigt gasig i magen och det luktar verkligen skunk. Men bajsar max en gång och dagen och då kommer det väldigt mkt och väldigt löst, diarré-akrigt och verkligen stinker.
Äter och dricker som hon ska, dock kanske inte med liika stor aptit som annars (ni som känner oss vet vilket matvrak hon är hehe).

Är ju inte orolig eller så, men mellan bajsningarna har hon så jobbigt med gaserna och säkert lite magknip.
Är detta hennes "version" av kräksjukan? För det är ju magproblem hur som :p

Är inte van vid sjukt barn, klarat oss bra från det "ta i trä".
 
Sv: Vinterkräksjukan på en liten

Min dotter spydde ( kaskad ) 2 ggr under sin kräksjukeperiod.

Annars var hon bara lös ( vatten ) i avföringen, jättegasig i magen ( magknip ), lite feber och åt inget alls.
 
Sv: Vinterkräksjukan på en liten

Oj ja riktigt så illa är det ju inte här ;-) hon kanske bara har fått en lightversion då :-D
 
Sv: Vinterkräksjukan på en liten

Det är inte så att det är en tand på väg upp oxå? Mina ungar har luktat vidrigt när de har fått tänder... :D Och blivit risiga i magen.

Men visst kan det vara en sväng av magsjuka oxå, det är ju bara bra om det inte blir mer! :D
 
Sv: Vinterkräksjukan på en liten

Tänder ploppar upp hela tiden :D Dock har magen aldrig varit så här illa :p
Inte bajsat på ett dygn nu, får se hur det ser ut nästa gång det kommer hehe.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp