Bukefalos 28 år!

Virrig på graviditetstest

H

Hoppansa

Jag har haft spiral men har haft problem med den så jag tog ut den för två veckor sen igår. Altså den 23 aug.
Senaste mensen kom den 8 augusti och med spiralen har cyklen varit på ca 28 dagar.
Vi hade sex dagen efter spiralen kom ut, altså den 24 augusti.

Jag borde alltså ha haft mens för ett par dagar sen och tog ett negativt gravtest igår. Köpte idag ett rfsu testa tidigt och det visade ett såååååå himla svagt andra-streck, syntes om man tittar extremt noga.

är det ett så kallat spökstreck? För det borde ju visat starkt plus eftersom det är extra känsligt.
 
Sv: Virrig på graviditetstest

Med kopparspiral har man ju ägglossning som vanligt, så då är ju chansen (?) rätt stor att bli gravid då. Med hormonspiral har man ingen ÄL så det vet man ju inte om den hann komma igång?

Du får vänta och se=)
 
Sv: Virrig på graviditetstest

Det var kopparspiral jag hade.

Köpte clearblue idag och fick ett plus, men det stod att det vertikala plustecknet skulle vara lika tjockt som kontrolltecknet och det var det inte, men det var ett tunt streck. Är det plus ändå?

OM det nu skulle vara plus, snacka om att bli gravid snabbt, det borde ju vart dagen efter spiralen kom ut!
 
Sv: Virrig på graviditetstest

Jag fick bara svaga plus när jag testade med mitt andra barn (jättestarkt med första barnet). Vågade inte lita på det så jag köpte ett digitalt test, när det stog "gravid" i rutan vågade jag tro att det var sant :)

Så i mitt fall var det svaga stecket ett posetivt test
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 505
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 666
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 691
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp