Bukefalos 28 år!

Vit schäfer?

Asså den där igelkotten ser verkligen ut som en pung!!!:rofl::rofl: Kanske är en sån pojkvännen menar när han i irritation ropar "jätteballe!"

Tack allihopa för alla kloka svar. :bow: Tack vare er så är jag inte lika förvirrad längre. Jag har kanske inte haft tid att svara på inlägg eller något sånt men jag har följt diskussionen när jag fått chansen.:up:
 
Men vad är ditt problem?
De enda inlägg jag sett från dig i olika trådar den senaste tiden handlar enbart om att hacka på andra användare. Lägg ner!
Senaste tiden ? Vallhund nicket har jag sett ge liknande svar sen jag började läsa här utan att vara medlem.. Kan ha varit 2011 och framåt. Men vallhund ger bra svar också ofta. Lite vass attityd antar jag.
 
Senaste tiden ? Vallhund nicket har jag sett ge liknande svar sen jag började läsa här utan att vara medlem.. Kan ha varit 2011 och framåt. Men vallhund ger bra svar också ofta. Lite vass attityd antar jag.
Jag har inte koll på mitt tidsperspektiv, men jag har iaf märkt en tydlig förändring.
 
Men vad är ditt problem?
De enda inlägg jag sett från dig i olika trådar den senaste tiden handlar enbart om att hacka på andra användare. Lägg ner!
Dags att läsa på om vad jag faktiskt skriver?
http://www.bukefalos.com/search/4750130/
Har du problem med hur jag uttrycker mig kan du kontakta @Gunnar

Jag har i ett par dagar filat på ett bra svar i din tråd om att skaffa barn. All lust till att medverka i tråden försvann.
 
Dags att läsa på om vad jag faktiskt skriver?
http://www.bukefalos.com/search/4750130/
Har du problem med hur jag uttrycker mig kan du kontakta @Gunnar

Jag har i ett par dagar filat på ett bra svar i din tråd om att skaffa barn. All lust till att medverka i tråden försvann.
Jag behöver inte "läsa på". Jag ser ju vad som upprepat dyker upp och undrar varför du upprepat hackar ner på olika användare.
Det är så onödigt.
 
Vad jag vet så ska man försöka hålla god ton och undvika pajkastning när man deltar i olika diskussioner och helst också hålla sig till ämnet. Personliga påhopp och/eller ovårdat språk har ingenting i en seriös diskussion att göra. Eller har jag fel?
 
Vad jag vet så ska man försöka hålla god ton och undvika pajkastning när man deltar i olika diskussioner och helst också hålla sig till ämnet. Personliga påhopp och/eller ovårdat språk har ingenting i en seriös diskussion att göra. Eller har jag fel?
Har du missat att det är öppen jaktsäsong på @vallhund på Bukefalos?
 
Har du missat att det är öppen jaktsäsong på @vallhund på Bukefalos?
Men nu får du väl ge dig?
Att man får kommentarer när man skriver otrevliga inlägg är väl inte alls konstigt?
Om jag skriver elaka inlägg och folk börjar påpeka detta så får jag liksom skylla mig själv. Om jag dessutom struntar i att folk uppfattar mig som elak så får jag ju också räkna med att kommentarerna fortsätter komma.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Några av mina vänner har lite olika hundproblem och jag är nyfiken på hur ni skulle lösa dessa. Hur skulle ni råda dem? Familj med två...
2
Svar
22
· Visningar
3 405
Senast: Frost116
·
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 345
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 377
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 383
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp