Bukefalos 28 år!

Vita boxgaller?

B

bonde

Jag ska ha vita galler framför fönstren och för att skydda lysrören och funderar på att även ha vita boxgaller. Kan man ha det?
Är det någon som sett det och kanske till och med har en bild?
Vi har stora kraftiga gjutjärnsstolpar som ska hålla upp taket, dörrar & väggar ska ha stående oljade plank, möjligtvis lite betsade.
Kanske beige är bättre än vitt?

Hoppas någon kan komma med bra råd.:bump:
 
Sv: Vita boxgaller?

I stallet där jag har min häst så är det ljusgråa galler. Det ser jätte bra ut, bättre än med helvita. Väggarna är vita upptill och gröna nertill.
Ett litet tips bara
 
Sv: Vita boxgaller?

Hade det i stallet där jag höll till tidigare.
Och visst blir det snyggt!
Syns självklart lite bättre att de blir smutsiga, men inte så farligt... ioförs så målades det på ganska ofta...
Verkar inte som att jag har nån bra bild på datorn, men en dålig är väl bättre än inget ;)
http://hem.spray.se/maymoon/images/castor.jpg
 
Sv: Vita boxgaller?

Tack för svaren!
Mycket fin pålle :love: på kortet du visa Kirin.
 
Sv: Vita boxgaller?

Mitt lilla stall har vitmålade galler, jag tycker det ser jättefint ut, ljust. Resten av stallet är oxå vitmålat, med undantag för boxdörrarna och vissa detaljer (t.ex. täckeshängare) som är målade i ljusblått. Jag har tyvärr ingen bild.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 720
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 629
Senast: Bapelsin
·
Hemmet Att köpa tavlor som man gillar förstår jag ju också är en bra början. Jag har aldrig ägt en tavla utöver några inramade planscher så jag...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 335
Senast: vilde
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 305
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp