Bukefalos 28 år!

Vitnos ska vara med i tidningen Kattliv!

snurpe

Trådstartare
Minns ni för ett tag sedan att jag la upp en artikel här där jag hade skrivit om min underbara katthemskatt Vitnos?

Nu har iaf redaktören hört av sig och han ska försöka publicera den redan i nästa nummer :bow: (utkommer i april eller något sådant).

Jättekul tycker jag! Håll utkik efter henne nu :)

/snurpe
 
Sv: Vitnos ska vara med i tidningen Kattliv!

Nästa nummer? Köper normalt inte den tidningen, men då måste man ju göra ett undantag- När kommer den ut?
 
Sv: Vitnos ska vara med i tidningen Kattliv!

5 april tror jag det stod i min. Men i december stod det att nummer 1/2005 skulle komma i februari, men kom till mig redan förra veckan så det verkar inte stämma helt...

/snurpe
 
Sv: Vitnos ska vara med i tidningen Kattliv!

Okej, man får hålla koll. Iofs kan ju du berätta när du fått numret så kan man börja leta då. För du prenumererar antar jag?
 
Sv: Vitnos ska vara med i tidningen Kattliv!

Japp, jag prenumererar. Hör av mig när numret kommit! :)

/snurpe
 
Sv: Vitnos ska vara med i tidningen Kattliv!

Här är förresten sötnosen ni ska hålla span efter ;)

bild_15.jpg


/snurpe
 
Sv: Vitnos ska vara med i tidningen Kattliv!

snurpe skrev:
Här är förresten sötnosen ni ska hålla span efter ;)

bild_15.jpg


/snurpe

Åh hon va så lik min lilla flicka på 14 år som vi fick avliva för tre veckor sen : ( :confused:
 
Sv: Vitnos ska vara med i tidningen Kattliv!

Vad tråkigt att ni fick avliva henne... hon var säkert jättesöt!

/snurpe
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 965
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
28 355
Senast: EmmaW
·
Relationer Jag vet verkligen inte hur jag ska bemöta min pappa längre. Han är ständigt sur, bitter och tycker extremt synd om sig själv. För ett...
2
Svar
23
· Visningar
7 941
Senast: Lipperta
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp