VM i Körning!

Wingates

Trådstartare
Någon mer än jag som kommer kolla?
Min "gamle" lärare Axel kör ju, dessutom med ett gäng hästar där jag har kört några av hästarna och hanterat i princip allihopa, så ni kan ju gissa vem jag hejjar på! :)
 
Det börjar imorgon med dressyr:

Misstänker att man får kolla på typ Horse1, för svtplay kommer inte sända men här är iaf schemat för tävlingarna:
  • DRIVEN DRESSAGE
    • THURSDAY 4 SEPTEMBERSession 1 : From 09h30 to 12h20
      Session 2 : From 13h45 to 16h50
    • FRIDAY 5 SEPTEMBERSession 3 : From 09h30 to 12h05
      Session 4 : From 13h45 to 16h50
  • MARATHON
    • SATURDAY 6 SEPTEMBERSession 1 : From 09h30 to 16h50
  • OBSTACLE-CONE DRIVING
    • SUNDAY 7 SEPTEMBERSession 1 : From 08h00 to 13h05
 
Hejar också på Axel, "min" lilla inridningshäst går ju med! Finaste Frannie-pannie :love:

225.jpg

210.jpg
 
Jag hejar förstås också på Axel, vi gick samtidigt på Bollerup i ett år. Vilka hästar är det han har med i laget?
Hejar också lite extra på Fredrik, ett par kompisar groomar (en i maraton, den andra knoppar mest hästar ;))
 
Nu har Axel kört Maratonen, gick bra och han ligger just nu på en andra plats - det är ju dock ett helt gäng till som som ska köra.
 
Himla taskigt att lägga körningen och hoppningen samtidigt :mad: Har sett lite av alla svenskarna i alla fall!
 
Jag hejar förstås också på Axel, vi gick samtidigt på Bollerup i ett år. Vilka hästar är det han har med i laget?
Hejar också lite extra på Fredrik, ett par kompisar groomar (en i maraton, den andra knoppar mest hästar ;))

Jag hade Fredrik Persson som lärare på körlektionerna när jag gick på Bollerup. :D

Det är riktigt spännande i körningen just nu ju!
 
Jag hade Fredrik Persson som lärare på körlektionerna när jag gick på Bollerup. :D

Det är riktigt spännande i körningen just nu ju!
+ @Flixon
Själv är jag från första årskullen som A hade som elever. Det var ganska kul iom att det bara var 4års skillnad i ålder typ.
Det var ju lite udda lektioner o pedagogik, men man lärde sig mkt. Kanske på grund av alla hot? ;):laugh:
 
Någon som har koll på hur man ränkar resultat i Maratonen? Vi gick väl igenom det på körlektionerna men har glömt :p Är det bara tiden i hinderna som räknas, inget emellan?
 
+ @Flixon
Själv är jag från första årskullen som A hade som elever. Det var ganska kul iom att det bara var 4års skillnad i ålder typ.
Det var ju lite udda lektioner o pedagogik, men man lärde sig mkt. Kanske på grund av alla hot? ;):laugh:

:P

På vår första körlektion så hade vi Perssons egna hästar, vi stod i ridhuset och fumlade med vagnarna och selarna när han börjar slå med en körpisk, hästarna blev något taggade... :cautious:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 503
Senast: Guldaskig
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
733
Senast: Lutten
·
Körning Har en minishettis som är positiv och framåt och rolig att göra saker med. Hon är generellt orädd, utom vid körning och det kommer bil...
Svar
0
· Visningar
884
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
909
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp