Bukefalos 28 år!

Voljär på balkongen

lilstar

Trådstartare
Appropå peligrozzos duvunge på balkongen kom jag att tänka på en sak. Vore det inte jätesmart att göra om sin balkong till utevoljär för tamfåglar? Förutsatt att man bor i eget hus och är lagom djurgalen :angel: Tänk vad coolt att ta med sig en stol och dricka kaffe ute på balkongen bland tio undulater :love:


Sånt tänker jag på... :D
 
Sv: Voljär på balkongen

Ja man skulle ju helst ha en balkong utan något annat än rabatter under. Då kan man göra en lucka som man skyfflar ner allt i och se: gratis gödsel! Städa voljären måste man ju göra oavsett var den är och tänk då vad smidigt att bara öppna ett hål och putta ner alltihop :)
 
Sv: Voljär på balkongen

Nya funderingar om djur på balkongen :angel:

Man skulle kunna göra om den till en utomhuskaninbox. Om man sätter dit en låg utebur som den kan hoppa in och ut ur som den vill. En balkong borde vara ganska rodjurssäker (får sätta dit ett nättak om man har rovfåglar kanske) så då kunde kaninen gå på "lösdrift" dygnet runt. Frågan är bara vilket bottenmaterial man skulle ha, kaninen ska ju helst ha möjlighet att gräva och vattnet ska rinna bort men själva materialet (och kaninen) måste ju stanna kvar på balkongen.
 

Liknande trådar

C
  • Låst
Övr. Barn Jag har läst å läst å läst..;) Blir mer och mer övertygad om att min längtan till barn "redan nu" vid snart 21-års ålder är...
Svar
14
· Visningar
1 250
Senast: Cizzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp