Bukefalos 28 år!

Volontärarbete - spanien

E

emersson

har just kommit hem från spanien där jag o min kompis jobbat som volontärer på ett center för hemlösa hundar. Någon som vet om man kan vara volontär på någon liknande hästcenter, gärna i spanien då? :)
 
Sv: Volontärarbete - spanien

kanske inte hemlösa hästar direkt men sånna som inte har det något vidare och tas omhand....
 
Sv: Volontärarbete - spanien

Får jag fråga vilken hundgård ni var på?

Vet tyvärr inte namnet på någon hästförening, men känner en kvinna i Spanien som köpt hästar från en "rescueförening" för hästar. Tror dock inte att de har någon egen gård, utan förmedlar direkt?
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: Törnrosa
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
443
Senast: Fideli
·
Hundträning Hej har en rescue fr spanien amstaffblandning på 6 år, steriliserad tik. Hon älskar människor o barn, men när det kommer t andra hundar...
2
Svar
23
· Visningar
3 751
Senast: Londons
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp