Bukefalos 28 år!

S

SweetE

Hej! Är det någon här som är intresserad av voltige? Skulle vara kul om man kunde träffa människor med samma intresse ;) Du behöver inte gå på voltige utan bara ha intresset. Eller du kanske har någon fråga, jag svarar så gott jag kan! Men det skulle vara kul att prata med människor som har samma intresse som sagt ;)
Mvh Elin
 
Sv: Voltige!

Hejhej!
Det finns lite voltigefolk här på buke, dock inte så många vad jag vet.
Jag själv har hållit på med voltige i flera år, tränar själv + tränar ett nybörjarlag i Stockholm.
Du håller också på med voltige antar jag? I vilken klubb? :)
 
Sv: Voltige!

Japp jag håller på med voltige! Jag tränar med faluridklubb ;) :D
 
Sv: Voltige!

Nja jag tror inte det ;), Jag tävlar i lag 1. Vi är 6 tjejer som är i laget och vi tävlar mellan klass, just nu så blir det mest i skritt för att vi har ingen bra häst:/ Men det ska nog snart ändras! ;) I Vilken klass tävlar du och dem som du tränar?​
 
Sv: Voltige!

Ah ok. Jaa bra hästar är ju ett evigt problem! :p Jag tävlade i vårt lag 1, ett svårklass b-lag, men nu är det flera som slutat så nu har vi inget riktigt lag kvar. Just nu för tillfället så tränar jag inte då jag har en stukad fot, men sen kommer det väl bli individuellt för min del tror jag. Laget jag tränar har hittills startat lätt klass galopp, men vi siktar på att kunna starta mellanklass i galopp i vår.
 
Sv: Voltige!

:banana:Okej!! :heart Ja att hitta en häst som passar är svårt!!
 
Sv: Voltige!

Hej! Jag såg denna tråd gällande Voltige! Kopierade detta som finns under klubben Sällskapet segersta Equestrian. Här kommer ett nytt voltige-gäng att startas upp. Hästar finns redan. Nu behöver vi bara bli ett glatt gäng!
Kulla-Vreta Gård utanför Bålsta har den stora förmånen att kunna erbjuda Voltige-träning för Barn, ungdomar och vuxna.
Vi satsar nu på att på att få igång ett gäng som vill träna, utvecklas och ha kul tillsammans för att kunna tävla såväl som uppträda i shower.
Målet med vår träning är att kunna erbjuda en rolig, gymnastisk träning som ger god balans och ligger till grund för all fortsatt ridning samt att vi får ihop bra tävlingslag!
Vi kommer att ha såväl veckoträningar som läger mm. Vi har 2 stora hästar, en ponny samt en mycket bra tränare för verksamheten. Inom kort kommer vi ha vårt första informationsmöte.
MEILA om du vill ta del av detta möte.
Sprid gärna detta så vi kan bli ett glatt gäng!
Meil: Kullavreta@live.se
Välkommen! Mvh Kulla-Vreta Gård
:idea:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Sasse
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 122
Senast: tanten
·
L
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men lite svårt att förklara! Men om ni skulle kunna prata med ersjälva i en annan ålder vad skulle ni säga eller...
2
Svar
30
· Visningar
1 588
Senast: förvirrad
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp