Vom og hundemat - exklusiv

LindgrenV

Trådstartare
Vom og hundemat - exklusiv. Kan man ge denna till katt och se det som fullvärdigt? Jag har provat att stycka och fördela själv, med olika djurslag osv. Men jag har dåliga förutsättningar för att det ska fungera (för litet kök för "portionsarbete" och för liten frys för förvaring).

Vet att det finns många kunniga här inne :)
 
Sv: Vom og hundemat - exklusiv

Är ingen expert på ämnet men vet att i princip all hundmat innehåller för lite taurin för att kunna ges som fullfoder till katt.
Det skulle väl isf vara om du ger det och kompletterar med hjärta. Hjärta innehåller taurin.
Red_chili här på Buke är väldigt intresserad av BARF och hon kan nog hjälpa dig med svar :)
 
Sv: Vom og hundemat - exklusiv

Jo det vet jag, skillnaden mellan exklusiv och de andra sorterna är dock just att denna innehåller hjärta! :)
 
Sv: Vom og hundemat - exklusiv

Jag tror inte att det är tillräckligt. Meeeeen är som sagt ingen expert :p
 

Liknande trådar

Hundhälsa För ca två veckor sedan fick jag åka till veterinären med Ruben som hade ont i magen och vägrade äta. På djursjukhuset dukade de upp en...
Svar
8
· Visningar
1 794
Senast: a1agnlju
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 592
Senast: kma
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 550
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Katter och spädbarn
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp