Bukefalos 28 år!

Vulcan värmeskydd

Sv: Vulcan värmeskydd

Gammal tråd, men jag gillar dem eftersom ge ger lite mer värme åt t ex gamla ben och ben som ansträngs mer...
 
Sv: Vulcan värmeskydd

Jag skulle också vilja ha ett par paddar till min gamla 23åriga Lippas bakben...:angel: :bow:

Någon som vet hur stora normalpaddar är ?

40 X 30 ??? :confused:
 
Sv: Vulcan värmeskydd

Om du hade lust att klippa två till mig så skulle jag jubla av glädje... PM:a gärna så kan vi byta adress å så får du säga vad du vill ha för dem...
Sv: Vulcan värmeskydd

Kom just på att jag oxå har sånna paddar liggande ngn stans, men vad är det med dom som är så bra, går det inte lika bra med padd o ylle linda? eftersom det heter värme skydd så antar jag att de inte har ngn speciell funktion/verkan?? så om man bara vill öka cirkulationen borde väl vanlig padd fungera?? eller är jag helt ute o cycklar nu?
Gammal tråd det här..., skulle så görna vilja ha tag på vulcanpaddar!! Ngn som Bill sälja?
 

Liknande trådar

Hästvård Hur mycket gör det om hästen inte får i sig allt avmaskningsmedel? Blandade det i foder men vet inte om det inte dög eller om...
Svar
4
· Visningar
505
Senast: aglaonema
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett nytt samarbete är inlett med syfte att stärka fälttävlan. Det handlar bland annat om att lyfta de aktiviteter som finns för...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Den 22 januari är det dags för den 25:e Idrottsgalan, som den här gången äger rum på Friends Arena i Solna. I vår guide hittar du bland...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag vet att man inte ska spekulera men i väntan på veterinärtid kan jag inte göra annat 🫣 Hästen blev i princip blockhalt vänsterbak...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp