Bukefalos 28 år!

Vuxen hund som plötligt "pinkar på sig"

Sv: Vuxen hund som plötligt "pinkar på sig"

Jo, det om ordentlig utredning och vad man kan kolla/göra är till dig - vem annars? =)

tjaaaa... i och med att jag inte skrivit någonstans att vi vart till någon veterinär och tagit några prover alls än så tyckte jag det lät lite konstigt;)
 
Sv: Vuxen hund som plötligt "pinkar på sig"

Sorry, då blandade jag in det. Men inläggets andemening är kvar, även om inte första besöket visar något, så det finns mycket att göra innan man sas 'ger upp' =)
 
Sv: Vuxen hund som plötligt "pinkar på sig"

Japp. Min blev det. Han kissar dock inte ned sig utan det droppar om han tex sovit och reser sig. Han medicineras effektivt med 10 ml propaline på kvällen.
När han åt kortison och antibiotika för halsproblem och då räckte inte medicinen till och då fick han ha droppskydd på sig. Det är dock inget jag skulle ha annat än tillfälligt. Han åkte på en UVI i samma veva.
 
Sv: Vuxen hund som plötligt "pinkar på sig"

Nu har inte jag läst igenom tråden *lat*

Men jag skulle höra av mig till vetrinären genast. Min hund började dricka en massa vatten (han är också 4 år) och kissade inne. Sen blev det bara värre, han började spy osv. Fick tid hos vet, visade sig att han hade dåliga lever värden.

Så jag skulle kolla upp det med vet.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 268
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Undrar om någon här inne har erfarenhet/kunskap om hundar och vattendrickande... Vår 1 åriga Leonberger hane har haft lite problem med...
2
Svar
27
· Visningar
11 120
Senast: nilie
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 001
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 482
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp