Bukefalos 28 år!

Wet N Wild i Göteborg?

Ackio

Trådstartare
Vet de finns online osv men tänkte om någon vet nånstans i Göteborg de finns? :) Slippa frakten.
 
Jag tror mig att jag har sett det på Coop Forum på Backaplan - men jag kan ha fel, och det var ett litet tag sedan. Google säger att det har funnits på Coop Forum i Sisjön och på Ica Maxi / Focus, men det är gamla svar tyvärr så jag vet inte. Sedan tror jag också att det finns på Citygross i Ytterby...

Finns tydligen på Freeport i Kungsbacka, i en butik som heter Beauty Zone om det är ett alternativ. Annars är det ju en utmärkt ursäkt att åka till Ullared ;)
 
Jag tror mig att jag har sett det på Coop Forum på Backaplan - men jag kan ha fel, och det var ett litet tag sedan. Google säger att det har funnits på Coop Forum i Sisjön och på Ica Maxi / Focus, men det är gamla svar tyvärr så jag vet inte. Sedan tror jag också att det finns på Citygross i Ytterby...

Finns tydligen på Freeport i Kungsbacka, i en butik som heter Beauty Zone om det är ett alternativ. Annars är det ju en utmärkt ursäkt att åka till Ullared ;)

Ska åka till Göteborg redan :p känns dumt åka till Ullared :rofl:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
420
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 381
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 216
Senast: 95johsv
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 801
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp