Bukefalos 28 år!

Whiskas torrfoder

LadyCovergirl

Trådstartare
Jag köpte Whiskas torrfoder Junior med Kyckling-smak häromveckan. Men mina kissar vägrar äta det och de är i vanliga fall inte kinkiga. De har glatt ätit de övriga fyra-fem sorterna som jag provat.

Jag ska försöka ge mig på en reklamation eller något, brukar stå på människomatförpackningar att man kan skicka in påsen med innehåll om det inte uppfyller förväntningarna. Det gör det ju verkligen inte eftersom ingen av dem tänker äta det.

Är det fler än mina katter som matvägrar med Whiskas?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Torsten har matvägrat och kräkts en hel del. Numera kräks han även dagtid. Och han bajsar inne omnätterna.. Har varit lite förundrad...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 787
Senast: em-pirre
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 534
Katthälsa Har en honkatt på ca 2 år som är hittekatt, levt som förvildad och livnärt sig på sopor. Hon kom till mig i juni då jag är jourhem, hade...
Svar
0
· Visningar
569
Senast: Emine
·
Katthälsa Siamesen, 8 år gammal, har misstänkt foderallergi. Fick kortisoninjektion för att se om symptomen minskade. De gjorde de men kom...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp