Bukefalos 28 år!

White Talisman

ulle.j

Trådstartare
Nån här som vet nåt om hingsten White Talisman? Har sett annons om att han finns tillgänglig för semin under 2008 och han ser jätte fin ut. Nån som vet nåt om honom?
 
Sv: White Talisman

Hmmm,vad konstigt.. :confused: Jag hittade en annons att han fans tillgänglig på en sida på nätet. Han finns tydligen i Norge för skick.
 
Sv: White Talisman

För att de inte ger information om hingsten utan bara länkar.
 
Sv: White Talisman

För att de inte ger information om hingsten utan bara länkar.

Ok. Har inte mer egen information om hingsten än att det är några personer som gått ihop och køpt in han till Norge som avelshingst och att han står i Nord-Norge.

Till TS: Om du inte hann få länken så PM:ar jag den till dig.
 
Sv: White Talisman

Det är en jätte trevlig hingst, har tränat/ridit honom!

Jag vill gärna ha honom som hingst om mitt sto ska få ett föl..
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 308
Senast: gulakatten
·
L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 243
Senast: Pratsch
·
Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
865
Senast: Cattis_E
·
Avel Råkade läsa ett avelsvärderingsutlåtande(?) i blå basen där det stod att hingsten kom från samma stolinje som hingsten Udd och denne...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp