Bukefalos 28 år!

Wind Dancer avkommor!!!!

S

sara81johansson

Har en 2 åring efter Wind Dancer och skulle vilja höra från fler som också har hästar efter honom. Vad tycker ni är bra/dåligt, temperament, typ osv Gärna bilder också :bump:
 
Sv: Wind Dancer avkommor!!!!

Jag har en 1-årig hingst e Wind Dancer ue Last Liberty. :)
Har bara haft honom i en månad så jag känner honom inte så väl ännu... Men jag kan säga att han är väldigt läcker! :love:
Han är ädel, högrest och långlinjerad med bra gångarter. Blev klass 1 som föl, och har ett framgångsrikt möderne. Han kommer nog att passa både för hoppning och dressyr.
Ska bli mycket intressant att se vad det blir av honom! Hans namn är Wild Liberty. :p

Här är han på fölvisningen i Tyskland
WildLiberty.jpg


Och hemma hos mig
PICT4013.jpg


Kan fixa fler bilder senare!

Berätta lite om din häst! :idea: Bilder vore oxå kul att se! :d
 
Sv: Wind Dancer avkommor!!!!

Oh!

Din åring var jag intresserad av som föl :love: Vad kul att den finns i sverige
 
Sv: Wind Dancer avkommor!!!!

Jaha! Vad häftigt! :)

Jovisst vet du, han finns i Sverige och mår gott på sommarbete här hemma just nu. :D
Var han till salu som föl alltså? Har du någon mer rolig info om honom?

Han åkte hit tillsammans med sin 2-åriga helsyster, som blev såld till en annan tjej. Kul att det finns några Wind Dancer avkommor i Sverige.
 
Sv: Wind Dancer avkommor!!!!

Hej! jag undrar om du eller någon vet vart man kan hitta restultat från fölvisningar i tyskland? Jag har planer på att köpa en treåring som är visad som föl i tyskland men hon hade inte resultaten från de, så jag undrar vart man kan hitta de?
 
Sv: Wind Dancer avkommor!!!!

Maila till förbundet och ge dem uppgifterna på hästen. De brukar vara hyfsat snabba. :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 666
Senast: Roheryn
·
Avel Har funderat ett tag på att det numera går att plocka ut stora mängder embryon från samma ston. Det finns gott om exempel på det här, de...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: Cheraderama
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
1 002
Senast: Badger
·
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 438
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Underlivsoperation
  • Simskola?
  • Vad gör vi? Del CXCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp