Bukefalos 28 år!

Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

E

Egonson

Nu är det ej sadlens vara eller icke vara jag är ute efter, utan endast vart den finns att köpa..
Jag har inte lyckats hitta någon svensk åf. på internet!
Vet en butik häromkring som tar hem Wintec engelska sadlar, men vet ej om de tar hem westernsadlen.
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Hej!

Vilken stl pehöver du? Jag har haft en sådan sadel och fick ta
hem min från utlandet :crazy: För stl Full quarter säljs och tas inte hem till sverige :confused: Endast den smalare bomstorleken
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Ja det har jag också hört, konstigt att de inte tar hem då :confused: Det finns ju massor av breda hästar i sverige med. Iofs tror jag inte jag behöver ju full bom men kanske vanlig quarterbom.

Jag ska inte köpa sadel precis nu men tänkte kolla upp i tid vad som finns ifall det tar tid att få hem, var nyfiken på att prova en Wintec.
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Jag tänkte väl det. Såg likt ut vid första kollen men den bruna såg billigare ut som sagt :crazy:
Då är det den på Wintecs sida jag vill ha.
Sadlen måste väl finnas någonstans i Sverige med? Har fortfarande inte hittat den, bara den där Rio Grande och det är inte den jag är ute efter.
Kan ej handla på E-bay utan vill ha så jag kan skicka tillbaka sadlen.

Fast det är klart jag kan ju alltid sälja den igen om den inte passar. Måste bara fixa Visa kort först :p
Har handlat från Tyskland förut, inte E-bay men det gick jättebra i alla fall.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Behöver förresten en Semi bom, det är väl det som finns här i Sverige?
En brun :love:
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Nu har jag tagit reda på att Sandris tar hem på beställning, ska klura lite på om det finns någon fler?
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Lånar din tråd lite....

Jag är också VÄLDIGT sugen på en Westernsadel från Wintec. Har hittat sånna på E-bay som är väldigt billiga. Ej begagnade, helt nya.

Kan man byta koppjärn i dom oxå? Borde inte gå va? En westernsadel är ju inte uppbyggd på ett sånt sätt va?

Dom finns i två bomvidder; medium och wide.

Vilken borde jag välja; jag har en ganska kraftig varmblodsvalack.

Tack för svar!
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

:(attans att jag sålde min Semi Wintec förra månaden Jag köpte min på Sandris och har nu köpt en ny men det var direkt import
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Lugnt, tråden är gammal och inte aktuell! :)
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Semin är väldigt smal och passar hästar med hög markerad manke.
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Oki, såg inte det :) Vad köpte du för sadel?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Oavsett vilket. Kul att se dig Simpe! :banana: Du har ju inte varit här på dödslänge...
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Ingen alls, det blev ingen häst ens :p Jag hade några olika på prov som jag trodde å men det gick inte vägen.
 
Sv: Wintec Westernsadel i syntet. Vart?

Tack Eva, trodde inte det fanns några kvar som kom ihåg mig längre (mer än Lenita). Kul. :bow:
 

Liknande trådar

Western Går i tankarna att köpa mig en westernsadel men har inte en jättestor budget så därför söker jag efter begagnade sadlar och vill hitta...
Svar
10
· Visningar
1 793
Senast: Ramona
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 723
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 511
Senast: MiaMia
·
Gnägg Visste inte vilket forum jag skulle posta i, så jag provar här. Jag försöker hjälpa en person från Irland som sålde sin häst till en...
Svar
1
· Visningar
732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp