Bukefalos 28 år!

Wintec westernsadel

B

blondi3958

Någon som ar en sådan :confused:
Jag funderar på att införskaffa mig en sådan då jag tycker dom "vanliga" westernsadlarna väger ton :smirk:
 
Japp jag har en sådan. Den är kanon bra och jag har smyckat ut den mycket silver för att pigga upp den. Har faktiskt fått många kommentarer om att jag har nygg sadel. Anledning till att det blev en sån var för att det var den enda som passade min häst som har en 7 cm hög och smal manke. :crazy:
 
Tror du den passar ett varmblod med vid bom och bara 135cm lång rygg :confused:
Har 16,5-17" på "vanliga" sadlar.

Vad kostar den i sverige?
Har bara sett vad den kostar utomlands :crazy:
 
Jag har ingen aning vilka storlekar det finns. Min är semi-quarter bom 16" säte. Den kostade ca 6000 kr.
 
ockej.Det var inte dyrt alls :bow:
Tur att syntet är någelunda billiga :D
Dom är ju sååååå sköna :bump:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hur kan min katt kunna klockan? Jag förstår inte :laugh: Katten får sitt torrfoder via en matmaskin. Jag införskaffade den efter att...
Svar
15
· Visningar
827
Senast: McFlurry
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 390
Senast: Oknytt
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 174
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp