Bukefalos 28 år!

J

johanna_h

måste bara skriva och berätta för jag är så glad:banana: .äntligen börjar ridningen ge resultat:):bump: det är så att för två år sen så ramla jag av hästen och skadade mig rejält( sprickor i revbenen, fraktur i en ryggkota plus att den blev ihop tryckt och bruten svanskota) så började jag rida igen nu i höstas då rider jag privat för min ridlärare, livrädd ibörjan själv klart hon fick springa brevid när jag trava:) men idag så trava jag aldeless själv:bump: så nu ska jag hyra en av ridskole hästarna under jul och en bit in i januari såska jag rida och ut och köra tillsammans med min sambo och dotter:)

är det någon annan som ska göra något kul under jul:)?
 
Sv: woohooo:)

måste bara skriva och berätta för jag är så glad:banana: .äntligen börjar ridningen ge resultat:):bump: det är så att för två år sen så ramla jag av hästen och skadade mig rejält( sprickor i revbenen, fraktur i en ryggkota plus att den blev ihop tryckt och bruten svanskota) så började jag rida igen nu i höstas då rider jag privat för min ridlärare, livrädd ibörjan själv klart hon fick springa brevid när jag trava:) men idag så trava jag aldeless själv:bump: så nu ska jag hyra en av ridskole hästarna under jul och en bit in i januari såska jag rida och ut och köra tillsammans med min sambo och dotter:)

är det någon annan som ska göra något kul under jul:)?

Åh, vad roligt att höra!!! You go girl!!!:)

/EnWisa
 
Sv: woohooo:)

Va glad jag blir för din skull!!! Har oxå varit med om en olycka för ca 1,5 år sedan, krossad ländrygg med förlamning + andra besvär som efterföljd. Nu kan jag både gå och rida. Förstår din lycka!!!

Kämpa på! :bump:
 
Sv: woohooo:)

Otroligt bra kämpat ! Lycka till i fortsättningen du modiga tjej/kvinna.
:bow:
Det är hårt virke i Dalmasarna
 

Liknande trådar

Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 409
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 194
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jag har under senaste året långsamt byggt upp en rädsla främst till hoppning. Jag rider på ridskola och hade i våras tur att på nästan...
Svar
9
· Visningar
1 530
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 094
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp