Bukefalos 28 år!

World Show

C

Cherrie

Och för dem som inte läser på Stallmagasinets hemsida kan jag avslöja att Fredrik Thomson gått vidare till finalen i world show. Häftigt.
C
 
Det går bra att titta på www.aqha.com också. Kolla World Show sedan results och välj sedan vilka klasser ni är intresserade av. :idea:
Finalen går av stapeln i morgon (förlåt idag) kväll.

Man behöver inte vara medlem i AQHA eller nåt ;)

Detta är fantastiskt med tanke på att Fredric var uppfödare till den häst som vann i fjol också :D

Jag kan även rekomendera att kolla in www.nrha.com och Futrurityt som börjar i slutet av månaden. Fredrik skall tävla Kjell o Lisa Söderkvists häst, Rootn Tootn Catalyst där och den har ju gått mycket bra hittills.:bow: :bow:

Heja Sverige!! :rofl:
Monke :)
 
Ganske stolt säger jag att man har tränat för denna duktiga kille!

:bump: :bump: :bump: // Frida
 
Hej, Fredrik blev 2:a i finalen !!! De fick rida om för att de hamnade på samma poäng efter omritten skilde det 0.5p och han blev 2.a Superbra !!! Första erope som tar sig så långt det är bra jobbat !!!
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
Mvh
Tina
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har bestämt mig för att uppfylla en ungdomsdröm - ta en examen i historia på så hög nivå jag orkar och hinner. Jag har tidigare läst...
Svar
13
· Visningar
913
Senast: fejt
·
Kropp & Själ Jag läste på SVT att man i Danmark har lämnat in ett förslag att människor födda 2010 och senare ska vara förbjudna att få köpa ut någon...
19 20 21
Svar
404
· Visningar
14 371
Senast: Lycan
·
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 887
Senast: starcraft
·
Hundträning Vi är nya som hundägare och vår lilla labbetik har nu hunnit bli 8 månader. Hon är helt underbar på alla vis, dock har vi problem med...
2
Svar
20
· Visningar
2 012
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp