Wow-känsla

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår red jag en timme på ridbanan med W. Jag har bara provat galopp en gång tidigare, så jag gjorde ett par fattningar igen, en i vardera varvet. Den ena från trav och den andra från skritt.

Alltså, vilken wow-känsla han gav! Fina hästen bara la in nästa växel, mjukt och fint i båda fattningarna.

Den första avsaktningen kändes också riktigt fin då han växlade ner och gick in i en fin och trevlig trav på en gång, utan att tappa formen. :love:

Jag är nog lite kär, tror jag.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
855
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 969
Senast: Voeux
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 863
Senast: Solstig
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 342
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp