Wow vilket kapp jag gjorde!

P

puman_22

Köpte ett par helt nya Königs dressyrstövlar i dag för 875 kr. Behövde egentligen inte ett par nya stövlar men köpte dem ändå för det var ett bra pris. :) :idea: :p
 
Fd Häst & Co i L-krona. De har trots allt lite vettiga saker kvar trots att de haft rea lääääänge. :D
 
Fd Häst &co? Finns de inte längre? Eller har de bytt namn?
Har de någon hemsida?
 
De håller på med totalutförsäljning eftersom de inte ska finnas kvar längre. Först hade de 50% rea på allt sen 50-70% på reapriset och det var då jag gjorde mitt kapp. :love:
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 524
Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 898
Senast: MimmiNO
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 538
Senast: Exile
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 138
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp