Bukefalos 28 år!

WRAS Årsmöte.......

Sv: WRAS Årsmöte.......

18.30 har jag för mig att det står i mailen jag fått och jag har för mig att Lennart sa den tiden också....*kliar i skallen*...:confused:
Nej det är en annan tjej....jag sitter WRAS valberedning som Mitts representant där... :p
Eftersom Bertil F inte kan komma så får jag ta hand om valberedningsköret på mötet.....:eek: *biter på naglarna*...gahhhh...:crazy:

/Carina :eek:
 
Sv: WRAS Årsmöte.......

Lenita skrev:
18.30 står det klart och tydligt i mina papper....:D

/Carina :eek:
Bra att jag fick veta den rätta tiden, jag har inte fått några papper om detta, fick bara höra att det skulle vara den tiden.
/Kicki
 
Sv: WRAS Årsmöte.......

De olika utskotten hade ju möte i går innan själva årsstämma. Å jag måste bara berätta att vi hade ett himla kul och kreativt arbete i"utbildninggruppen". Så nu ska det minsann börja hända saker! Mera styrelseutbildningar så alla i våra styrelser kan sin sak o å blir proffsiga, en ungomsledarutbildning i flera steg och en instruktörsutbildning. Riktigt hur och när har vi förståss inte kommit fram till ännu, men arbetet har påbörjat och det är alltid det första steget. Känns kuuuul!
 
Sv: WRAS Årsmöte.......

Har alla varit så slut efter helgen att ingen orkat in här?......:angel: ;)

/Carina :eek:
 
Sv: WRAS Årsmöte.......

Jepp!

När jag kom i säng kl 02.00 på lördag natt hade jag varit igång i 23 timmar......

Fan, man är inte 17 längre :-)

/Mike - utvilad igen
 

Liknande trådar

Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
747
Senast: Pilot
·
Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
938
Senast: Efwa
·
Övr. Katt Om ca en månad har vi en bebis i huset. Jag insåg att jag inte förberett katterna alls på det! De har ingen barnvana alls, speciellt...
2
Svar
23
· Visningar
1 816
Senast: Roheryn
·
Tjatter Har någon här skickat in ett bidrag till Agrias rimtävling? Vad kom ni på för rim? Jag har skickat in det bästa jag kom på men kommer...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldhamster ungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp