Bukefalos 28 år!

WRAS SM ????

Du hittar propp och all info under www.okna.nu.
Dessutom har SQHA kommit ut med en preliminär tävlingskalender för 2004, den är inte helt ok men nästan :smirk:
Dessutom, du som bor på västsidan, Danmarks tävlingar är inte det något som skulle vara intressant :idea:

Good Luck

Monke :)
 
Jag förstår vad du säger, men jag håller inte med om att det är en bra idé. Jag förstår inte varför man har tid och resurser att anordna ett championat, men inte ett SM för att kunna engagera sig i ett gemensamt sådant året efter?!
Om det är för att höja statusen på det gemensamma SM'et så förstår jag inte det heller?! Om alla ordnar sina SM som vanligt så e ju statusen på det gemensamma ändå högre oavsett om det finns ett SM 2004?!
Jag brukar inte ha svårt att förstå, men jag ser verkligen inte fördelarna?!
 
Jag ser också fram emot Novemberprotokollet, men glöm inte att Novembermötet inte har någon beslutanderätt.
/mvh Lex
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 911
Senast: Saeta
·
Avel Satt och tänkte på ponnyer jag haft kontakt med tidigare, alltså inte sådana jag rider eller har ridit så ofta och så. Kom särskilt att...
2
Svar
25
· Visningar
2 932
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 198
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp