Bukefalos 28 år!

Z

Zita

Ser den här sekvensen varje dag på TV om dessa stackars hundar, det gör mig så ont. Vill gärna bidra med en 100-lapp, men är det nån som känner till denna organisation och hur den jobbar? Har aldrig tidigare hört talas om den. Undran är om pengarna verkligen kommer fram och inte går enbart till administration. WWF har jag stött i många år, men den är ju känd och inte hört nåt direkt negativt om den. Hoppas nån vet och kan upplysa mig.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 650
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 721
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 365
Senast: miumiu
·
Katthälsa Är precis hemkommen efter en vecka på en grekisk ö. Det har varit en underbar och fantastisk vecka. Men....... Dessa arma katter som...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp