WTF, Evolution?

Sv: WTF, Evolution?

är det förenligt med forumreglerna att bara lägga ut en länk utan text?

Förenligt och förenligt... Vi försöker upprätthålla en praxis där vi uppmanar användare att beskriva vad de länkar till, mer av respekt för de som sitter på lite långsammare uppkopplingar.

Fortsätt beskriv länkarna i framtiden så blir alla glada.

I det här fallet radas några märkliga resultat av naturlig utveckling. Det är för mig oklart om det ska vara någon form av kritik eller om det bara är menat att roa.
 
Sv: WTF, Evolution?

Skall tänka på det i framtiden, med tanke på att jag lade det under "lek o tjatter" så torde det fårstås som att avsikten var att roa.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Svårt att hitta en vettig rubrik till tråden. På 1800-talet var Sverige ett fattigt land där maten inte räckte till alla och många fick...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
6 706
Senast: Mearas
·
Tjatter På grund av en annan tråd fick jag för mig att googla på skillnaden mellan alligatorer och krokodiler. Efter en stunds läsande trillar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 644
Senast: Hippocampus
·
Anläggning :idea: :wtf: Hiss eller diss!?? Vettigt folk med erfarenhet av olika hästgrejer sökes! Vad tycker du om en särskild sak, är det en bra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 364
Kropp & Själ Vad är era bästa läppomada/läppmask/lipbalmtips? Gärna i billigare änden, men tar också emot tips på dyrare/lyxigare varianter...
Svar
15
· Visningar
457
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp