WTF, Evolution?

Sv: WTF, Evolution?

är det förenligt med forumreglerna att bara lägga ut en länk utan text?

Förenligt och förenligt... Vi försöker upprätthålla en praxis där vi uppmanar användare att beskriva vad de länkar till, mer av respekt för de som sitter på lite långsammare uppkopplingar.

Fortsätt beskriv länkarna i framtiden så blir alla glada.

I det här fallet radas några märkliga resultat av naturlig utveckling. Det är för mig oklart om det ska vara någon form av kritik eller om det bara är menat att roa.
 
Sv: WTF, Evolution?

Skall tänka på det i framtiden, med tanke på att jag lade det under "lek o tjatter" så torde det fårstås som att avsikten var att roa.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Många säger att det fanns en anledning till att vargen utrotades. Innan I evolutionen så hade vargen en nyckelroll i naturen, för att ta...
Svar
0
· Visningar
37
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ridsports webbchef Lina Nydahl blottar sin strupe. Eller kan man se det som ett offentliggörande av en egen personlig evolution? I...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
9 589
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Svårt att hitta en vettig rubrik till tråden. På 1800-talet var Sverige ett fattigt land där maten inte räckte till alla och många fick...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
6 706
Senast: Mearas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp