WVKs KM 14 Oktober...

Sv: WVKs KM 14 Oktober...

Lockande är det...men vad lite klasser:(, för ett KM också.
Nej..det blir nog inget för oss.
Men lycka till ni som ska dit :bump:
 
Sv: WVKs KM 14 Oktober...

Ja lite lite klasser tycker jag med... Några Ropingklasser hade inte varit helt fel :rofl:
 
Sv: WVKs KM 14 Oktober...

Jodå jag och mina töser har tänkt att vara med.:) Tycker att det är ganska lagom många klasser vid den här årstiden, mörker och kyla är ju fiende nr. 1 så här sent på säsongen. :eek:
 
Sv: WVKs KM 14 Oktober...

Nu är denna tråden lite mer aktuell kanske ;)

Jag skall vara med i Ranch Trail :d
Ni andra?

MVH Malin!
 
Sv: WVKs KM 14 Oktober...

ja det var lite lite klasser ;) men jag ska vara med i alla fall. haha :) Det vart Trail, pleasure och horsemanship här.

Fresten, någon som vet om det är någon mer tävling nu efter viskadalen, i trakten någonstans? finns ingen mer på wras ännu i vart fall..
 
Sv: WVKs KM 14 Oktober...

På viskadalens hemsida finns propp till en i Slöinge ;)

ses på söndag! :d
 

Liknande trådar

Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 381
Senast: TinyWiny
·
Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på...
2
Svar
22
· Visningar
3 361
Senast: mackan
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 134
Senast: kryddelydd
·
Distans Hej! Exakt hur funkar det när man kvalar med danska tävlingar? Kan man föra in resultaten av en dansk regional tävling i det svenska...
Svar
1
· Visningar
1 735
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • GVFÖ 2024
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp