wwwadress på bilden, visa eller ej.

Tramptass

Trådstartare
Ang att visa bilder. Jag har lite härliga somriga bilder som jag har funderat att visa upp på buke men nu har jag vissa av dessa bilder på personlig sida och de är märkta med copyright samt att de tillhör den adressen, får jag då visa dessa bilder här på buke som de är eller ska jag göra om och ta bort sidadressen som står med? (För tillfället står det (c) xxxxx.xxxx.xx). Jag har på känn att jag inte får visa med sidadressen kvar för att det då kan gå lite mer åt "reklam"hållet men för säkerhets skull kollar jag :)

(Nu är det inte så ansträngande att göra om på bilderna...jag är nog mest bara lite...lite...lat :o)
 
Sv: wwwadress på bilden, visa eller ej.

Förstått rätt:
På bilder står det typ (c)"www.ingetspeciellt.se"? ("" för att inte få länkat)
alltså din webbadress står över bilden eller?
 
Sv: wwwadress på bilden, visa eller ej.

Webb-adresser, telefonnummer, e-postadresser anser jag olämpliga på bilder.
Lagom stor copyright med namn eller företagsnamn är ok.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 648
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 877
Senast: Barbabelle
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 187
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 526
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Diarré
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp