L

Leola

Satt just och funderade på om WYRAS fortfarande existerar... Nån som vet? Jag har inte hört nåt från dem på länge...
 
Vad svarar denne "Little chance" på egentligen ??
Vet hon/han vad WYRAS är över huvud taget ??
Jag har studerat denne persons tidigare svar och min uppfattning förstärks bara för varje gång jag ser ett svar från "Little Chance". Nämligen att det är mycket snack i liten verkstad. Jag tycker att det gnälls och gnölas alldeles förbaskat, men det är väldigt lite fakta i kommentarerna. Skärpning efterlyses !! :mad:
 
jo, jag var med nåt år för ett par år sen. Nu har jag dock noll koll gällande wras och wyras styrelser.

wyras är alltså ungdoms-sektionen inom wras. så förkortningen står för Western Youth Riders Association of Sweden.
 
Nej, antagligen visste jag inte, eftersom jag frågade? :idea:
 
Nu har det väl inte hänt sådär jättemycket på wyras på sistone va.... Å eftersom "little chance" inte hållit på med western sådär jättelänge så är det väl inte så konstigt om hon inte vet om dem!!
Så det så!! :p
 
Ok... anledningen till att jag frågar er här är att vi i klubben just haft årsmöte och jag blev vald till WYRAS ombud... jag har varit det i ett antal år nu men har aldrig fått någonting ifrån dem... Jag funderar på om den posten över huvud taget behöver finnas med.
Får maila direkt till WRAS styrelsen och fråga!
 
"Svar direkt" från Wras :confused: Nu drömmer du allt. :D Det är inte ofta man får svar över huvudtaget på sina mail från Wras tyvärr.
 
Hehe.. Ok, visste inte att det var så omöjligt, har iofs aldrig försökt.. :D
Men ringa då?? :idea:
 
Varför skulle det vara svårt?? Jag har mejlat tre gånger till WRAS sista två veckorna och fått svar samma dag på alla tre mejlen.
Ninni
 

Liknande trådar

Samhälle ...om att flytta utomlands där det var ett otroligt jämt klimat, utan årstider och utan att det är alldeles för varmt i långa perioder...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 869
Senast: SiZo
·
Hundavel & Ras Har varit väldigt intresserad av rasen länge nu. De jag pratat med om rasen är främst de som själva just nu har svensk lapphund...
2
Svar
26
· Visningar
1 950
Senast: Puffindog
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 012
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag har varit sjukskriven efter operation av en hand, sista sjukskrivningsdagen är i morgon. (Hade samma för andra handen i höstas, i...
Svar
7
· Visningar
475
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp