Yanantin Boko

Sv: Yanantin Boko

Senast Travronden skrev något om honom, 25/11-11, var rapporterna goda. Har inte hört något efter det.
 
Sv: Yanantin Boko

Han gick ur träning den sista Januari och står numera som tränarlös, men mer har jag faktiskt inte hört. Prognoserna var goda sist jag hörde någonting om honom. :)
 
Sv: Yanantin Boko

Såg en nytagen bild på honom för någon dryg vecka sedan och då var han i alla fall i vagn.:)
Har jag fattat det hela rätt står han i Holland ett tag till för man vill väl inte transportera honom så långt ännu.
Håller alla tummar och tår för att han ska komma tillbaka till tävlingsbanan, fina Yanantin!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I fredags utsågs Lara Boko till årets fyraåriga sto på Solvalla. I går fick hon samma pris på den finska travgalan i Lahtis.
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Den forna kriterievinnaren Inti Boko stod för en rejäl prestation när han vann på Lindesberg, trots galopp och markförlust i starten.
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Francesco Zet igen eller den obesegrade Lulius Boko? Antagligen de flestas fundering inför derbyt. Men bakom skuggar en verklig joker i...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
683
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp