Bukefalos 28 år!

Yes nu börjar utställningtiderna igen

Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Just det, alla mina 4 kommer att visas efter lunch:p lite ändring i planerna mao. Du får gärna leda små svarta welshar om du vill.......

Leder gärna små svarta welshar om så behövs bara jag hinner hem till 14:30! Ponnyn som vann tallriken ska träna löshoppning inför treårstest 19/5.
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Jo men det står väl också att det var till dig? Hur som helst, papprena ska komma med, annars skäms jag nåt fruktansvärt :o
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Trevligt! Tar med mig vandringspriset och lämnar den i sekretariatet, är det OK?

Förresten, är det bara 23 anmälda? Var ju över 30 i katalogen...?
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Trevligt! Tar med mig vandringspriset och lämnar den i sekretariatet, är det OK?

Förresten, är det bara 23 anmälda? Var ju över 30 i katalogen...?

Ja titta nu är det fler i den nya katalogen, trevligt! Har inte tittat i katalogen alls.:bow: Och ja det går bra att lämna vandringspriset i sekreteriatet;) :bow: Den ska ju ändå in för nya graveringar.
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

En fråga till er utställningsmänniskor, om manen ligger på fel sida, byter ni sida när ni visar då?

Jag vill också åka på utställning:bump:
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Inte för svensk domare. Jag ser bara till att all man ligger på samma sida.
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Jag har lång fin plan, dumt kanske att sälja släpet men har fri tillgång till ridskolans. Måste bara börja rida ponnyn så hon blir musklad i rätt ände så att säga...

2 Juni Kvinnersta
6 juni Vätö
16 juni Surahammar

14 juli Ljusterö (utan att backa fast i lera!)
28 juli Tidaholm

3-5 aug Borås, ConnemaraRIKS, hoppas vi får vara med och ställa ut i år...

1 sept Brunnstorp
2 sept Forshaga

De två sista beroende på hur och var jag jobbar samt om jag hittar bra ställe att sova på så jag slipper åka hem emellan.

Sen hoppas jag såklart att den nya föreningen i Sthlm kommer ha en utställning också!
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Jag som skrev protokoll har Hygglo som dagens favorit:)
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Ok, var det du som skrev protokoll.

Kul att få ett ansikte på "nicknamnen"
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Tack för den kommentaren! Han skulle växa till 122 cm om han kunde läsa... :)
Det var två mycket trötta men ändå lyckliga småhingstar som kom hem till kompisarna. Det var nog den konstigaste och roligaste dagen i deras liv.
Tack för en trevlig utställning!:bow:
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

GRATTIS HANNA O EPUS:banana: :banana: :banana: :banana:

Kul att se er alla andra! Nu som först slutar min dag som började kl 06 i morse. Eller egentligen startade den redan vid 19 tiden igår då vi fixade i ridhuset. Eller egentligen för 1 vecka sedan då jag började brodera den första handduken:cool:

I stallet står en grymt nöjd vit hingst som är glad över sina poäng och sin placering i BIS ringen och matte är minst lika glad:love:

HOppas att ni andra är lika nöjda med era hingstars bedömning som jag är.
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Jättekul att få se snygge Epus!

Jag tror inte att jag sett honom tidigare?
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Skäms på dig, jag ska skvallra för Besken:devil: och släppa in honom till Cezzan när du minst av allt anar det:devil:

Men honom ser jag ju nästan varje dag ju, det är roligt att få se lite andra ponnyer ibland:angel:
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Jag tror inte heller att du sett honom förut, bara hans busiga dotter Gucci i somras :)

Och grattis till försäljningen, alltid skönt när det löser sig på ett bra sätt. Ska du betäcka Cezzan i år?
 
Sv: Yes nu börjar utställningtiderna igen

Söta lilla Gucci kommer jag väl ihåg! Hennes krumsprång glömmer man inte, hon var verkligen jättesöt!

Cezzan ska betäckas med Fille igen om inte Besken hinner före;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: et_flickan
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 768
Senast: tott
·
Kropp & Själ Av "anledning" började jag fundera på saken. Hur ofta brister du som vuxen ut i gråt? Ibland? En gång per år? En gång i veckan? Aldrig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 400
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
785

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp