Yoga - med Yogobe??

Lena Furberg

Trådstartare
Jag vill verkligen börja med yoga. Jag tror det skulle vara jättebra för mig, vid sidan om min vanliga triathlonträning. Jag är stel och ovig och sitter hela dagarna i mitt jobb - förutom de timmar jag ägnar åt träning och åt hundaktiviteter.

Jag tycks minnas att jag läst här om någon som tränar Yoga via internet. Där jag bor finns inga kurser och jag har tyvärr just nu inte tid att köra långa sträckor för att hitta en kvällskurs i nån annan stad. Böcker har jag men det känns ändå som om jag behöver bättre vägledning. Yogobe dök upp på min fb. Någon här som känner till dem?
 
Jag vill verkligen börja med yoga. Jag tror det skulle vara jättebra för mig, vid sidan om min vanliga triathlonträning. Jag är stel och ovig och sitter hela dagarna i mitt jobb - förutom de timmar jag ägnar åt träning och åt hundaktiviteter.

Jag tycks minnas att jag läst här om någon som tränar Yoga via internet. Där jag bor finns inga kurser och jag har tyvärr just nu inte tid att köra långa sträckor för att hitta en kvällskurs i nån annan stad. Böcker har jag men det känns ändå som om jag behöver bättre vägledning. Yogobe dök upp på min fb. Någon här som känner till dem?
Känner inte till dem. Men om du kan tänka dig kunaliniyoga kan jag verkligen rekommendera att googla det och köra det från Värnamo...
 
Jag vill verkligen börja med yoga. Jag tror det skulle vara jättebra för mig, vid sidan om min vanliga triathlonträning. Jag är stel och ovig och sitter hela dagarna i mitt jobb - förutom de timmar jag ägnar åt träning och åt hundaktiviteter.

Jag tycks minnas att jag läst här om någon som tränar Yoga via internet. Där jag bor finns inga kurser och jag har tyvärr just nu inte tid att köra långa sträckor för att hitta en kvällskurs i nån annan stad. Böcker har jag men det känns ändå som om jag behöver bättre vägledning. Yogobe dök upp på min fb. Någon här som känner till dem?
Jag kör yoga via MSN.com. . Jag tycker det är bra för yoga är ju lite koncentreringsövningar och vinsten med att vara i grupp och känna eller ett driv via en ledare ett vi är inte nödvändig. Ungefär så tänker jag, så tänker jag emellanåt att jag ska börja på yogagrupp men ger det något mer?

http://www.msn.com/sv-se/halsa/yogapilates

Det finns yoga på Wii också, wii sports eller något annat, kommer nte riktigt ihåg och undrar någon kan jag återkomma.
 
Jag har kört till och från i snart ett år med yogobe. Är nöjd. :)
Tycker det är prisvärt, bra instruktioner, bra lärare. Himla enkelt att använda, idag är jag stel i axlarna, så jag vill köra ett mjukgörande axelpass.
Jag förstod inte riktigt den övningen i programmet, så jag letar upp endast övningen o.s.v.

Jag tror de har att man kan prova gratis i tre dagar? Hade i.a.f. innan.
 
Jag har provat och tycker det är bra :) De har gratis prova-på tror jag, testa det!

Min favorit är däremot "Yoga with Adriene" så jag passar på att tipsa här om henne :D Finns på youtube, hur mycket videos som helst och helt gratis. Jag tycker hon är hur bra som helst :) På engelska, däremot.
 
Känner inte till Yogobe men vill tipsa om Do yoga with me. På deras hemsida finns massor av videos i olika svårighetsgrader. Det är också gratis.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 344
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
746
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Började ridkvällen med dressyr på fina Dunja långöra. Men jag kan inte låta bli att känna att det är något som är konstigt. Hon är så...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: cassiopeja
·
Relationer Vänder mig till kloka buke genom mitt anonyma nick... Är lite uppe i varv nu och känner att jag måste få ut allt, men ska försöka...
Svar
19
· Visningar
2 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp