Bukefalos 28 år!

Yorkshireterrier *Bildtråd*

Etoile

Trådstartare
Var bara tvungen att lägga in en bild på min lille gulliplutt..
Lägg gärna in bilder på era yorshireterriar :idea: :D
sommarzingo.jpg
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

jag har yorkshireterrier! :love:
Eller ja, han bor inte hos mig, för det är familjens hund och jag bor inte längre hemma, men han är min ändå. :)

El grande Emilio:
{07C42614-C674-4742-9CB6-846558739306}.jpg
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

Han fyllde hela sju år den 2 juli i år! :)
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

oki..
Min e 5år..
Alltid när man möter nån när man har hunden me får man höra: Nämen ååh vilken söt liten valp :rofl:
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

Jag är ute efter en Yorkshireterrier! Är det någon som vet uppfödare i Västergötland, helst Skaraborg?
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

Jättesöt, men vart är allt hår :confused: :eek: Har ni snaggat bort det som gör dem så söta..? :angel:
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

En av mina vänner, hästtjej, har en Yorkie. Men du har rätt, förutom hennes har jag nog inte sett någon annan i stall.
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

Jag har en tik som är 3 år, ingen kanonbild-men....
Hade även en hanne är förra veckan för parning får se om det blir något....- Hoppas
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

ladymiranda skrev:
Jag har en tik som är 3 år, ingen kanonbild-men....
Hade även en hanne är förra veckan för parning får se om det blir något....- Hoppas

Har du vaplar på G alltså? Får man ställa sig på kö i såfall? =) Vart bor du?
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

ladymiranda skrev:
Jag har en tik som är 3 år, ingen kanonbild-men....
Hade även en hanne är förra veckan för parning får se om det blir något....- Hoppas
Hur lägger jag in bilden?
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

jag hoppas det blir några- har provat förut och det blev inget- bytte hane nu och hoppasd det fungerar bättre- blir det några får du gärna ställa dig på kö.
bor i hjo så det är nära....
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

ladymiranda skrev:
Hur lägger jag in bilden?
Ingen som helst aning hur man gör=) Har oxå försökt mig på det förut men det funka inte...Ska du sälja?
 
Sv: Yorkshireterrier *Bildtråd*

ladymiranda skrev:
jag hoppas det blir några- har provat förut och det blev inget- bytte hane nu och hoppasd det fungerar bättre- blir det några får du gärna ställa dig på kö.
bor i hjo så det är nära....
Kan inte du höra av dig på min mail om det blir några?!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
55 56 57
Svar
1 124
· Visningar
73 898
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Hej. Min älskade vän gick hastigt bort i tisdags och jag vill gärna ha en gravsten/minnessten som är väderbeständig som vi kan lägga vid...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: caradan
·
Fritid Jag tänkte att vi kunde ha en inspirationstråd för friluftsliv/ vandring/ utomhusaktiviteter etc. Har du varit på något speciellt ställe...
Svar
2
· Visningar
279
Senast: Araminta
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Psykisk (o)hälsa
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp