Bukefalos 28 år!

Yorkshireterrier nån ?

H

HBB

Nån som har elr har haft en Yorkshireterrier? =) Kan du/ni inte berätta lite om dom:) Ladda upp bild elr nå=) Har varit väldigt förtjusta i dom små rara hundarna och är hemskt sugen på o skaffa mej en sån men har lite svårt just nu o hosta upp 12 tusen nu så som dom kostar:P
 
Sv: Yorkshireterrier nån ?

Hade en under 80-talet. En livlig och tuff varelse. Var inte rädd för något. Det enda jobbiga var väl att hon skulle kammas och borstas varje dag, annars tovade pälsen sig snabbt. Men det var ett kärt besvär. Har haft många raser i mitt liv, men henne glömmer jag inte. Hon var en stor hund i en liten kropp. Skaffa en du, det ångrar du inte. Lycka till!
 
Sv: Yorkshireterrier nån ?

Okej:) låter som en väldigt mysig hund hehe. Jo jag ska börja spara lite pengar så man kan köpa sig en sån liten krabat så småning om =) Vart köpte du din? hos uppfödare elr ute på annons?
 
Sv: Yorkshireterrier nån ?

Köpte henne hos en privat uppfödare på västkusten. Svarade på en annons i GP. Priset då (1985) var 5.000:-. Idag är väl summan den dubbla minst. Kennel eller privat uppfödning spelar nog ingen roll, har erfarenhet av båda, har aldrig blivit besviken någongång.
 

Liknande trådar

L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 827
Senast: NOC14
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 834
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 790
Senast: LiviaFilippa
·
L
Övr. Hund Varning att dethär är om av livning och död så läs inte ifall ni tycker att sånt är jobbigt! ❤️ Men jag undrar bara några saker om av...
2
Svar
39
· Visningar
3 538
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad är det här?
  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp