Bukefalos 28 år!

Yorkshireterrier nån ?

H

HBB

Nån som har elr har haft en Yorkshireterrier? =) Kan du/ni inte berätta lite om dom:) Ladda upp bild elr nå=) Har varit väldigt förtjusta i dom små rara hundarna och är hemskt sugen på o skaffa mej en sån men har lite svårt just nu o hosta upp 12 tusen nu så som dom kostar:P
 
Sv: Yorkshireterrier nån ?

Hade en under 80-talet. En livlig och tuff varelse. Var inte rädd för något. Det enda jobbiga var väl att hon skulle kammas och borstas varje dag, annars tovade pälsen sig snabbt. Men det var ett kärt besvär. Har haft många raser i mitt liv, men henne glömmer jag inte. Hon var en stor hund i en liten kropp. Skaffa en du, det ångrar du inte. Lycka till!
 
Sv: Yorkshireterrier nån ?

Okej:) låter som en väldigt mysig hund hehe. Jo jag ska börja spara lite pengar så man kan köpa sig en sån liten krabat så småning om =) Vart köpte du din? hos uppfödare elr ute på annons?
 
Sv: Yorkshireterrier nån ?

Köpte henne hos en privat uppfödare på västkusten. Svarade på en annons i GP. Priset då (1985) var 5.000:-. Idag är väl summan den dubbla minst. Kennel eller privat uppfödning spelar nog ingen roll, har erfarenhet av båda, har aldrig blivit besviken någongång.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 184
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 424
Senast: Farao
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 980
Senast: lilstar
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 356
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp