Bukefalos 28 år!

YotkWann, Glimfeather och Zenith

Gnist

Trådstartare
Hälsar så mycket till bukehundfolket.

Jag tänkte ta dem och vovvarna på en liten tur uppför kullen ( :angel: ) och passa på att fota miljarder bilder med hund som tema i helgen :D :bump:

Lilla kullen..

IMG_1019.jpg


Det blir väl lämpligt, eller hur??
 
Sv: YotkWann, Glimfeather och Zenith

Blir ju lille omvägen för dem, som tar E-4:an upp från Stockholm, där de övernattar från idag tills i morgon om de ska plocka upp dig på vägen dock ;)

Du får komma en annan gång. Lifta med brorsan nån gång när han ska neröver :D
 
Sv: YotkWann, Glimfeather och Zenith

Tsk tsk, det är ju nästgårds ;)
Det var ju du själv som sa nyss att det inte var så långt emellan.

Ska jag ställa mig på e4:an och viffta med tummen och hoppas att din bror kör förbi? :D
 
Sv: YotkWann, Glimfeather och Zenith

Brorsan bor ju i Luleå, så han får väl svänga förbi och plocka upp dig :D

Och jag är ju norrlänning, så för mig är det ju inte så långt upp till dig, men de söderifrån anser ju att det är ett enormt avstånd :rofl:
 
Sv: YotkWann, Glimfeather och Zenith

Mäh, när jag inte är så jäkla tung så ska jag komma upp och våldgästa! Vill ut och promenera i kullarna. :mad:
 
Sv: YotkWann, Glimfeather och Zenith

Perfekt :D

Tågförbindelserna är ju inte så tokiga ;)
 
Sv: YotkWann, Glimfeather och Zenith

Går det tåg till Norrland? :eek: ;)

Jag lovar att jag kommer och bosätter mig hos dig så fort bebis är gammal nog att klara sig utan mamma ett par dagar.... vare sig du vill eller inte. :p

*drömmer om all god mat Gnist brukar skriva om*
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 429
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 096
Senast: lilstar
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 834
Senast: NOC14
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 807
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp