Bukefalos 28 år!

youtube.com-hjälp!

vaggvisa

Trådstartare
Kan inte se videorna, kommer upp ett sånt här meddelande:
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player, click here to get the latest flash player.
Har tryckt på "click here" flera ggr & installerat den flash player som kommer upp där & jag kan se deras flash player-film som ska visas när installationen är klar.
Vad är det för JavaScript dom menar? Är det Java? Vet inte hur man ändrar det till On men har installerat om Java för säkerhets skull.
Men det vägrar funka.
What to do? Hjälp!
 
Sv: youtube.com-hjälp!

Java och JavaScript är inte samma sak, men förmodligen har du inte gett sidan tillåtelse att visa JavaScript. Ibland räcker det med att man lägger sidans cookies som tillåt. Vilken webbläsare?
 
Sv: youtube.com-hjälp!

Tror också det kan vara tilllåtelsen att visa JavaScript som det är fel på.
Annars kanske det kan vara något med ett videovisningsprogram, vad är det för filmer du försöker titta på?
 
Sv: youtube.com-hjälp!

Det har löst sig för mig nu, var ett tag sen jag la ut tråden ;)
Men jag var tvungen att stänga alla webbläsare när jag installerade Flash, då hjälpte det :p
 

Liknande trådar

Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Sarah415
·
Hästhantering Från galoppsporten - men väldigt relevant även för ryttare inom övriga discipliner! Hur små hjälper som behövs för att inverka. "For...
Svar
1
· Visningar
724
IT & mobiler Jag skulle nörda lite med ett spel, å de gick så segt så jag tänkte att jag skulle ta å ta bort lite onödiga program. Hade typ 3-4...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Minerva
·
Western Tråden är sammanfogad med inlägg från BBtråden. Förstainlägg: http://www.bukefalos.com/f/showpost.php?p=15341177&postcount=8 /ricca...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 770
Senast: Bewildered
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp