Bukefalos 28 år!

youtube igen! "basic driving school"

Sv: youtube igen! "basic driving school"

Väldigt interssant med collorn ;) !
Tack för tipset !

Mvh
Emma
 
Senast ändrad:
Sv: youtube igen! "basic driving school"

Trevliga filmer:)
 
Sv: youtube igen! "basic driving school"

ja, men väääldigt engelska! notera högklackat och fjäder i hatten. Undra om det är så i england fortfarande? Detta var ju -88
Skulle vara kul att skicka en film om svensk bilhjulsrockardkörning, omskolad travare med skitsele och thermooverallen på!
 
Sv: youtube igen! "basic driving school"

Ja, men det är just därför jag skrev trevliga filmer...de är ju så underbara där borta! Hattar o klänningar o klackar o rubbet... jag älskar de där filmerna bara för njutningen skull:)

Jag skulle aldrig få för mig att ens gå ut i stallet klädd sådär som i filmen med det är en helt annan femma:rofl:
 
Sv: youtube igen! "basic driving school"

Fy vad man blir sugen på att köra in den lilla vita som går här i hagen:love:. Fast jag antar att en sele som den på filmen kostar en förmögenhet...
 
Sv: youtube igen! "basic driving school"

Skulle vara kul att skicka en film om svensk bilhjulsrockardkörning, omskolad travare med skitsele och thermooverallen på!

GLÄDJEN till sin häst och körningen betyder mer än en snygg outfit!:idea:

Jag skulle tycka att det såg enbart löjligt ut om körningen skulle bli ridningen svar på dressyr!
Så fram för goa bilhjul och en mysig thermooverall bakom en snabb travhästrumpa!:p
 
Sv: youtube igen! "basic driving school"

GLÄDJEN till sin häst och körningen betyder mer än en snygg outfit!:idea:

Jag skulle tycka att det såg enbart löjligt ut om körningen skulle bli ridningen svar på dressyr!
Så fram för goa bilhjul och en mysig thermooverall bakom en snabb travhästrumpa!:p

Underbart skrivet!:bow:
 

Liknande trådar

Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 756
Senast: mandalaki
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 471
Senast: Zuzzi
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 505
Senast: Görel
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 493
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp