S

saffran2

hej.
hur tidigt kände ni av yrsel i eran graviditet?
jag har varit yr till o från i ca 4 dagar, och mått illa till o från. men idag har jag varit yr väldigt mycket. vet ej dock om jag är gravid, om jag skulle vara det skulle jag vara i vecka 3+5.
haft otrolig halsbränna oxå:confused:
 
Sv: Yrsel

Första barnet kände jag ingenting, med andra barnet var jag yr till och från de första 6 veckorna efter att jag plussade. Troligtvis pga lågt blodtryck
 
Sv: Yrsel

Första barnet kände jag ingenting, med andra barnet var jag yr till och från de första 6 veckorna efter att jag plussade. Troligtvis pga lågt blodtryck

om det skulle vara så att jag är gravid, kan det vara därför jag känner av yrsel? känns lite tidigt för det:o
 
Sv: Yrsel

Kan det mkt väl vara. Vissa får symptom direkt efter befruktning, andra senare, en del inte alls. Halsbrännan tyder ju också på att det KAN vara ngt som växer där inne. ;)
 
Sv: Yrsel

Kan det mkt väl vara. Vissa får symptom direkt efter befruktning, andra senare, en del inte alls. Halsbrännan tyder ju också på att det KAN vara ngt som växer där inne. ;)


ok, det är bara o vänta o se..vågar ju inte hoppas på något.. tror inte att jag är gravid. men hoppas ju självklart.. jag har aldrig tidigare haft halsbränna.. visserligen kan det ju bero på annat. men iaf:)
 
Sv: Yrsel

När man är gravid så ökar blodmängden i kroppen och då kan man få lågt blodtryck och låga Hb-värden.

Jag svimmade i v.7
 
Sv: Yrsel

Jo jag var yr väldigt tidigt, i alla fall några dagar innan jag skulle haft mens. Båda graviditeterna tror jag.
 
Sv: Yrsel

då kanske det finns en liten chans att man har en liten knodd i magen.. hoppas gör man ju alltid, men vågar inte hoppas för mycket..
usch mår illa som f*n. det försvinner lite när jag äter, men sen kommer det tillbaka efter en stund igen.. suck
 
Sv: Yrsel

Köp ett test och kolla.
Om du redan känner av symtom så är säkert hormonhalten tillräckligt hög för att synas på ett test.
 
Sv: Yrsel

kl
Jag var lite yr till och från hela graviditeten, men det är jag i vanliga fall också eftersom jag har alldeles för lågt blodtryck.

Om du är gravid och om det är därför du är illamående och yr, så borde ju hormonmängden vara så hög att ett test kan visa plus.
Kolla! :idea:
 
Sv: Yrsel

Jag var inte yr trots jättelågt blodtryck men däremot hade jag många symptom redan innan mensen uteblev.... vart jättefinnig, tuttarna växte så t.o.m sambon reagerade :rofl: och fick som "mensvärk" i magen.... spy gjorde jag först i vecka 8 tror jag...

Ta ett test! Jag testade plus i vecka 3+4 (korta menscyklar på 24-25 dagar)
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 225
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 775
Senast: gulakatten
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: Dorinda
·
Trädgård & Växter Jag har en Fönsterkrinum som jag är väldigt rädd om. Just nu har den (extrem) vintervila och det har bara varit stammen kvar (aldrig...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp