Bukefalos 28 år!

Z-täckets schabrak

Rumpnissen

Trådstartare
Jag har letat efter rätt schabrak i över ett år nu. Jag har inte hittat något. :o Vill ha ett snyggt till tävling som ska hålla länge. Har ett antal vita schabrak nu men inget som jag tycker så där riktigt mycket om. Nu har jag bestämt mig för att ta mig i kragen och köpa något snyggt då det verkar bli div 1 för min del.

Jag har länge suttit och drägglat över z-täckets schabrak men inte vågat beställa eftersom jag inte vet hur de är i verkligheten. Vad har ni för erfarenheter av dem? Är loggan stor? Jag har jätte svårt att se på bilderna på hemsidan så har ni någon bild lägg gärna upp den.
 
Sv: Z-täckets schabrak

jag tycker också att dom är fina, men vet inte någon som har det. tänk på att man inte får tävla med det om sloggan är för stor! om jag var du skulle jag satsa på ett schabrak från Mia! Superbra, verkligen dom bästa och snyggaste schabraken! enligt mig.. ;)
 
Sv: Z-täckets schabrak

Jag har funderat på ett Mias schabrak hur länge som helst men det klickar inte. Vet inte varför. :(

Jag har mailat och frågat lite om schabraken, bla hur stor loggan är. Så får vi se. :)
 
Sv: Z-täckets schabrak

jag tycker jättemycket om z-täckets schabrak, har flera stycken :).
Dom har bra kvalite, men jag tycker inte dom vita schabraken är så snygga.
Eftersom dom har en blå logga så den syns så tydligt.
Om du ska till skandinavium så finns dom ju där :idea:.
 
Sv: Z-täckets schabrak

Vad med Equilines schabaker då? Der har du ju många möjligheter med olika paspoiler? Håller seg snygga länge gjör dom ju också :)

Har inte sett z-täckets shabraker, inte ens hört om dom.. Finns nog inte i Norge..
 
Sv: Z-täckets schabrak

Jasså är det blå logga? Nä, det låter ju inte snyggt. Tyvärr ska jag inte till scandinavium.

Jag ska spana in Equilines schabrak också!
 
Sv: Z-täckets schabrak

håller med, equiline schabrak är superbra! otroligt bra passform och håller i evigheter! :bow:
 
Sv: Z-täckets schabrak

Jag har två som jag är jättenöjd med. Tycker att passformen är bra
och att dom är lagom tjocka. Jag har ingen logga alls på mina.
Har även ett täcke därifrån som jag fullkomligt älskar.:love:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 510
Senast: IngelaH
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 245
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Nu ska jag inte ropa hej än, men det verkar än så länge lovande! Efter att hormonerna har återgått till det normala efter yngsta...
Svar
9
· Visningar
2 829
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp