Bukefalos 28 år!

Zaldi - Classic

Boll

Trådstartare
Jag undrar om någon har något att säga om dessa sadelar.
Jag har testat en begagnad, men fin sådan idag på mitt halvblod och den låg jättebra, den var trevlig att rida i oxå tyckte jag. Man kom nära hästen.
Men den är väldigt annorlunda mot min förra sadel som är en Wintec, Isabel Werth.
Är det någon som har något att säga om Zaldin?
Bra/dåligt etc.

// Anna :laugh:
 
Sv: Zaldi - Classic

Jag undrar om någon har något att säga om dessa sadelar.
Jag har testat en begagnad, men fin sådan idag på mitt halvblod och den låg jättebra, den var trevlig att rida i oxå tyckte jag. Man kom nära hästen.
Men den är väldigt annorlunda mot min förra sadel som är en Wintec, Isabel Werth.
Är det någon som har något att säga om Zaldin?
Bra/dåligt etc.

// Anna :laugh:

Jag har en Zaldi star (?) hoppsadel som köptes 2001 till min ena d-ponny, och använder den nu på en av storhästarna. Jag har alltid varit väldigt nöjd med den. Jag köpte min begagnad men i princip ny för 5-6000kr. :idea:
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 666
Senast: Elendil
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
12 239
Senast: LovingLife
·
Utrustning Ska köpa ett nytt ländtäcke inför vintern och vill gärna ha lite tips! Vill ha: - Fleece eller ull i bra kvalitet, alternativt ngt...
2
Svar
24
· Visningar
2 123
Senast: Harmomini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp