Bukefalos 28 år!

zaldi jupiter/royal

Sv: zaldi jupiter/royal

Royal är permanentstoppad, Jupiter omstoppningsbar. Jupiter vet jag inget mer om. Jag har haft en äldre Royal och trivdes bra med den tills hästen växte ur sadeln. Båda ser ut att vara bra allroundsadlar av hyfsad kvalitet.
 
Sv: zaldi jupiter/royal

Skulle bara inflika att jag hade en Jupiter en gång i tiden och jag bara älskade den. Den var helt kanon!
 
Sv: zaldi jupiter/royal

Jag har en Royal köpt 1997. Den är fortfarande jättefin och superskön att rida i. Den sägs vara allround mot hopp men flera som sett sadeln tror att det är en hoppsadel. Jag är mycket nöjd med det sadelköpet.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsväst till min dotter, snart 5 år. Jag hittade denna på XXL som var nedsatt till 600kr, från 1200. Är...
Svar
6
· Visningar
473
Senast: Krålus
·
Utrustning Jag ska köpa hästtransport och kollar runt på annonser. Är det någon som vet vad siffrorna står för bakom Thules modellnamn? Vad är det...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Bison
·
Utrustning Nu har Micklemtränset funnits i ett antal år och provats av många. Jag har inte testat än, men är nyfiken på hur ni upplever tränset...
2
Svar
22
· Visningar
2 009
Senast: NOC14
·
Samhälle Har det kommit till er? Strömlöst, fallna träd och allmänt prikärt läge?
5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 274
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp