Bukefalos 28 år!

Zaldi-träns.

B

Bisquit

Någon som vet vart man kan få tag på Zaldi-tränsen?
Har letat typ överallt utan att hitta något :(
 
Sv: Zaldi-träns.

De har rea på dem i en butik här i Kalmar, men det hjälper väl dig inte så mycket antar jag.;) :angel: Kanske är de på utgång för jag kan inte heller hitta dem på nätet?
 
Sv: Zaldi-träns.

Hehe näe tyvärr inte, bor ju i Stockholm :crazy:

Hoppas att det inte är så. Vill verkligen ha ett ! :p
 
Sv: Zaldi-träns.

tror dessvärre zaldi håller på att utgå från sortimenten. vet inte hur brett det sträcker sej dock!:(
 
Sv: Zaldi-träns.

Är väl källqvist som förmedlar dem? Vet att de funnits på Ekohallen, men var några år sedan.
 
Sv: Zaldi-träns.

Charlies i Jönköping har rea på flera st. Verkligen superfina, köpte ett med urfint läder o jättesnyggt för 800 :d Ett riktigt kap :)
 
Sv: Zaldi-träns.

det är för att de håller på att utgå för gott!! buhuuu, hämska tanke...:cry:
 
Sv: Zaldi-träns.

Men nej :crazy:
Hoppas jag hinner hitta något då!
 
Sv: Zaldi-träns.

skrev galet
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Zaldi-träns.

Vilka har de? Har varit sugen på ett sådant pullarträns men det är lite väl långt att åka om de inte har det :p
 

Liknande trådar

Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
394
Senast: Oknytt
·
Utrustning Denna bild är från Fagerbits, någon som vet vad det är för träns? Så fint!😍
Svar
3
· Visningar
548
Senast: Leeelot
·
Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: Emiro
·
Utrustning Hej! Jag är ny här och detta är mitt första ”inlägg”. Jag undrar om Hunter träns fortfarande säljs? Såna med platta nosgrimmor! Jag...
Svar
9
· Visningar
474
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp