Bukefalos 28 år!

amalia

Trådstartare
Funderar ju mycket på vad nästa sadel blir... Då jag bara får cirka 8000:- för min i inbyte så funderar jag på om det finns någon sadel i ungefär denna prisklass som är ok... Ni som har eller har haft Zaldi sadlar (dressyr) hur är dom kvalitetsmässigt? Är dom värda sitt pris eller inte? Jag vill så klart ha en bra sadel som funkar på min häst, men det kan kännas som lite "overkill" att ha en sadel som är värd mycket mer än hästen... :D
 
Sv: Zaldi

Jag har presis köpt en begagnad Henri de Rivel dressyrsadel för 7000 och den är jättebra!
 
Sv: Zaldi

ok... då får väl den åka upp på min lista över ett möjligt val... Vad ligger de på i nypris?
 
Sv: Zaldi

HDR ligger på ungefär 10 tusen.
Andra bra sadlar: Kieffer, Albion, Stûbben.. fast då får du ju hitta begagnat. Det är lite knepigt det där med begagnade sadlar, det är ju inte alltid att bara välja och vraka precis..
 
Sv: Zaldi

Nä...men det verkar ändå finnas en del på Sharpman...Jag får väl se vad det blir.. :smirk:
 

Liknande trådar

Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
690
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: __sofia__
·
Utrustning Jag rider WE och fälttävlan, har en mellanpris hoppsadel som ligger ok på hästen men oskön för mig att sitta i samt en äldre...
2
Svar
24
· Visningar
2 032
Senast: AbCdE
·
Utrustning Jag har haft enorma problem med att hitta en sadel till min Welsh Mountain. Hon är 115 cm hög med väldigt platt, bred och något svängd...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: Thera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp