Bukefalos 28 år!

mik

Trådstartare
Har någon info om denna hingst??. Är ifrån Danmark men kan nu finnas i Frankrike? Någon kanske har en avkomma eller någon bild på honom. Vet att han har en framgångsrik avkomma, Zafir, i fälttävlan, ponny. Tror att han själv har tävlat/tävlar dressyr och/eller hoppning.

Jag vet hans härstamning, så det är jag inte intresserad av utan mer annan info.
 
Sv: Zaroon ox

Tack för hjälpen.

hade själv hittat hemsidan men inte lyckats se den så bra, nu gick det bättre.

Bilden i fälttävlan är väl från Frankrike?? Vet du om han är där nu?

Mik
 
Sv: Zaroon ox

Här är en blogg om Zaroon och avkommor till honom. På franska men bilderna är bra.http://zaroondk.skyblog.com/1.html
Vad jag kan förstå av resterna från min gamla skolfranska så är det flera bilder med namn på avkommor till honom så på den vägen kan du kanske komma vidare.Han verkar åtminstone ha verkat i Frankrike hösten 2006
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Hur mycket protein och MJ behöver era hästar ponnysar? Förstår att det är extremt inviduellt men lite intresserad av att veta...
Svar
4
· Visningar
654
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 188
Senast: Cambrie
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 307
L
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp