Zorn - Walör

desiree

Trådstartare
Hehe, nu kommer jag med hingstförfrågoningar igen. :D Men denna gång är det för egen räkning. Någon som vet något om hbl-hingstarna Zorn och Walör? Min lilla pålla har nämligen den stammen skulle vara kul att veta lite om dem. Och kanske tom nån bild för att se om de är lika. :)
 
Kommer inte ihåg men min plutta heter Katzy. Mamman hette också nåt som började på Kat... Kan återkomma om detta imorgon. :)
 
Kanske info du redan har men i alla fall:
Zorn 863 f.-77, br, e. Chagall 455-Quantas xx, död -98
Walör 734 f. - 83, mbr, e. Kaliber 574-Cosmos xx, död -96
Har inte hittat några bilder än.
 
Hej igen! Zorn finns på allbreedpedigree.com där du också kan se bild.
 
Red ett hbl sto som fått 9p på trav och galopp. Men om jag inte misstar mig var hon e:Nactus och u:walör? Kanske var det ue:walör?
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 993
Senast: Karro-Lina
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 120
Foder & Strö Hej! Första gången jag eventuellt kommer fodra högdräktigt sto nästa vår. (Näringsbehov har jag koll på. ) Men nu när jag sitter och...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp