Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Är det en flygvärdinna som poserar sexigt i tomteluva
Svar
1
· Visningar
478
Senast: Thomasine
·
Relationer Genom att utropa den störrsta miljösatsningen i modern tid som egentligen inte är så stor. Och för det andra hur ska Lövet kunna...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Oldie
·
Relationer Har nog egentligen mer eller mindre känt mig ganska ensam de senaste 6 åren, sen jag flyttade från den stad jag är uppvuxen i. Jag har...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Sonic76
·
Relationer Jag kom och tänka på en gammal chef här om dagen. Han var chef över min utbildning och när det närmade sig examen så ringde han mig och...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Nixehen
·
Relationer Visst är det bra med sånna? Det är ju då som utvecklingen tar fart när man inser att pappafeminister finns. Det är så roligt att se när...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: gulan
·
Relationer Hej! jag måste bara få skriva av mig lite och få tips om hur jag ska göra så jag sitter helt fast och jag har ingen att prata med det...
Svar
1
· Visningar
1 225
Senast: em-pirre
·
Relationer Går man in på SN hemsida finns direktlänkar till olika lokalavdelningar ( som Nyköping och Gnesta) in/utrikes, Studio Alarm och så...
Svar
1
· Visningar
526
Senast: mandalaki
·
Relationer Ursäkta mig men är ganska så fint irriterad och less på en viss person. Människan gnäller om att den inte har några kompisar. Vi hade...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: pepp
·
Relationer Okej söker råd hos er kloka bukefalister.. Detta är ganska komlicerat men ska dra bakgrunden kortfattat. Jag och mitt ex bröt upp i...
Svar
1
· Visningar
1 414
Relationer Urbar ni? Är det nått att ha :confused:
Svar
1
· Visningar
415
Relationer Två blondiner står och pratar: - Jag gjorde ett graviditetstest idag. - Jaha... var det svåra frågor?........:banghead:
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Riley
·
Relationer Jag vill börja med o tacka mina föräldrar, min bror och min syster för att dom har ställt upp för mig. Utan dom hade jag aldrig varit...
Svar
1
· Visningar
374
Senast: kryddelydd
·
Relationer Nästa månad firar jag och min sambo 10 år tillsammans! Jag skulle vilja ge honom en present som håller, har ni några tips? Han har redan...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Mineur
·
Relationer Jag vet inte vad som är värst sexskämtet eller bilen. Men jag bestämde mig för bilen. Varför? Jo därför att det var en jävla tur att det...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Tingeling
·
Relationer Jag har funderat på detta med ensamhet. Jag är en person som aldrig haft vänner, har en autismdiagnos. Oftast är det inte något som...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: lilstar
·
Relationer En vän till mig har sitt barn varannan vecka, varannan vecka bor barnet hos hens mamma. Nu har det kommit fram att det hos mamman finns...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: skiesabove
·
Relationer En person i min närhet är gift med en man som inte behandlar henne på ett bra sätt. Hab slår henne inte utan det handlar om psykisk...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Gnist
·
Relationer Så tog det slut mellan mig och min sambo efter 7 år.. Ett par veckor sedan, gemensamt beslut men av olika anledningar. Jag var nog...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: mandalaki
·
Relationer Hur vanligt är det med folk som manipulerar och ljuger? Hur hanterar man dessa? Såklart är det bäst om man kan undvika dem helt men...
Svar
1
· Visningar
528
Senast: Fruentimber
·
Relationer Då var det dags igen :D:bump::banana:. Har ni billetter nu då? Biljetterna är släppta och jag och älsklingen har biletter till...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: Gammeln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp