Bukefalos 28 år!

Pappafeminister

Gammeln

Trådstartare
Visst är det bra med sånna? Det är ju då som utvecklingen tar fart när man inser att pappafeminister finns. Det är så roligt att se när pappor får beröm av andra pappor och mammor med för den delen. Redan på förlossningen så blir ju pappan undanskuffad enligt vissa undersökningar. Men sen så kommer han ifatt tiden och börjar ta för sig. Å då börjar kvinnorna klaga. Varför då O_o Spelar det nån roll om pappafeministen har en son eller dotter eller en av varje :confused:.
 
Visst är det bra med sånna? Det är ju då som utvecklingen tar fart när man inser att pappafeminister finns. Det är så roligt att se när pappor får beröm av andra pappor och mammor med för den delen. Redan på förlossningen så blir ju pappan undanskuffad enligt vissa undersökningar. Men sen så kommer han ifatt tiden och börjar ta för sig. Å då börjar kvinnorna klaga. Varför då O_o Spelar det nån roll om pappafeministen har en son eller dotter eller en av varje :confused:.
En pappa vet jag vad det är och vad feminist står för vet jag också....men har aldrig hört ordet pappafeminist - förklara.
Att klaga på sin partner det gör väl bägge könen till? Och ju längre de har varit tillsammans ju mer gnäll och klagan hör jag.
gulan
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 772
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 495
Senast: jemeni
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 078
Senast: Pinus
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 075
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp