Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Jag har försökt mej på att göra en hemsida men kan inget om det och har inget tålamod så jag behöver hjälp från någon kunnig. Tycker du...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: Hekate
·
IT & mobiler Jag är hemma hos mamma och pappa över jul och är inte helt van vid deras dator. Tänkte spela ett spel, tills det visade sig att det inte...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: Anna
·
P
IT & mobiler Jag tänkte att jag skulle ladda ner lite musik. Men jag är inte van vid direct connekt. Jag får bara meddelanden som tex:"You have not...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Elftor
·
L
IT & mobiler Vad finns det för annons sidor som man kan annonsera ut begagnade saker på?
Svar
3
· Visningar
880
Senast: matte_1978
·
S
IT & mobiler Har min hemsida på tripodnet och det är rätt mycket reklam och har fått tipset om att flytta den till t35.com och det gjorde jag, men...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Colansmatte
·
IT & mobiler Jag vill ha tips på bra gärna billiga leverantörer av uppringt internet (modem). Jag vill ha e-post och hemsideplats. Jag är lite...
Svar
1
· Visningar
685
P
IT & mobiler tänkte starta upp min privata sida igen, efter typ 2 års nerstängd ;) Men vad e intressant å läsa :confused:
Svar
8
· Visningar
847
Senast: pm
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa ett TV-kort till min dator. Vad kostar ett TV-kort med inspelningsfunktion? Vad ska jag tänka på? Gärna tips...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: gern
·
L
IT & mobiler Var hittar jag ett gratis program jag kan ladda ner för att kunna lyssna på och spara låtar från internet? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 988
Senast: matte_1978
·
O
IT & mobiler har spelet men kommer inte ihåg hur man startar det..:P lr ja..installerar det... man ska ju gå in på "kör" och skriva nå...men vad...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Zaga
·
S
IT & mobiler Som lagt sig till på eget bevåg. Även om man tar bort den så kommer den upp igen direkt man går in på en "ny" sida. Starware heter den...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Spider84
·
A
IT & mobiler Eller vad det nu heter :confused: Har börjat med en hemsida på Geocities men vill kunna skriva in olika saker som tex "djur" "bilder"...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: ScissorHands
·
IT & mobiler Min dator har fått spel. Idag har den startat om sig 8 gånger, oftast brukar den nöja sig med 2-3 gånger på en dag. Nu tycker jag att...
2
Svar
24
· Visningar
2 248
Senast: Prosit
·
L
IT & mobiler Finns det några användbara sidor på svenska på internet om tips/förslag/ideer på vad som kan vara användbart när man programmerar (spel)...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler När Hotmail gjorde om utseendet kan jag ha gjort en tabbe. Tror att jag av misstag blockerade mail från vissa adresser - block ligger...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Ragatan
·
E
IT & mobiler Varför funkar inte ramsidan där uppe? De andra två fungerar ju. Kolla här: www24.brinkster.com/linassajt/index.htm Jag har fixat en sida...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: Egonson
·
S
IT & mobiler Laddade ned det ( :angel: ) för en liten stund och har installerat det. Har hört att det ska vara bra ett par gånger här inne, men jag...
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Vet någon här om Norge har vår motsvarighet till "gulasidorna.se" Där man kan söka på privatpersoner. Håller på att skicka de sista...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: Icebabe_1
·
A
IT & mobiler Jag har tänkt att göra en hemsida men vet inte var jag ska börja. Vill helst att det ska vara gratis och inte allt för svårt för en som...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Elftor
·
V
IT & mobiler Vart kan man göra det och hur?
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Vicku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp